Termes i condicions

Els articles que s'ofereixen a la nostra web es descriuen amb la major exactitut possible, encara que recorda que poden haver petits canvis de color depenent del calibratge de la teva pantalla.

CONDICIONS DE VENDA.
PREUS
Tots els productes tenen el preu en euros i porten inclòs l'IVA.
Si l'adreça d'enviament és a Ceuta, Melilla o a les Illes Canàries, els impostos propis (com l'IGIC, l'IPSI o costos de duana) els haurà de pagar el client en destinació.
Vinilvip.es es reserva el dret de modificar els preus, però mai un cop realitzada la comanda.

FORMES DE PAGAMENT
1- Transferència bancària. Aquest processament de la comanda pren més temps. Quan acabis la comanda rebràs un e-mail amb la informació de la teva comanda i amb les dades necessàries per a realitzar aquesta transferència. En el concepte de la transferència has d'indicar el número de comanda. Quan rebem la confirmació de transferència processarem la comanda.
2- Targeta de crèdit. Aquest procés es realitza directament a través de la passarel·la de pagament del Banc de Sabadell i és 100% entorn segur. Processarem la comanda de manera immediata un cop realitzada l'operació.
3- PayPal. Aquest procés es realitza directament a través de la passarel·la PayPal, processarem la comanda de manera immediata un cop realitzada l'operació.

TERMINIS DE LLIURAMENT
Totes les comandes es tramiten el dia laborable posterior a la realització del mateix. El termini de lliurament és d'un màxim de 5 i 7 dies laborables, respectivament a península i Balears) i un màxim de 10 dies laborables (resta d'Europa). El termini de lliurament es pot veure ampliat, excepcionalment, pels retards provocats per festivitats locals o nacionals, per trencament d'estoc o per un increment en el volum de comandes. Durant el periode vacacional del mes de agost 2017, totes les comandes  a excepció dels productes d' impressió (vinils color pastel, per exmple)  seran lliurats en els mateixos terminis de temps.
En aquells casos de comandes urgents, comunica't amb Atenció al client (+34) 937.269.356 o a info@vinilvip.es i valorarem el teu cas particularment.

DIRECCIÓ D'ENTREGA

A l'hora d'omplir les dades de compra es contempla la possibilitat de realitzar l'enviament a una altra direcció diferent a la de facturació.
Per a això, n'hi haurà prou amb seleccionar o introduir les dades de la direcció que consideris oportuna en el moment de realitzar la comanda. En aquest cas, al destinatari de l'enviament no li arribarà la factura de la comanda. Aquesta arribarà al comprador.

ARTICLES PERSONALITZATS
Si necessites un disseny o una mesura personalitzada, no dubtis en contactar amb nosaltres, t'assessorarem i et donarem la millor solució.

GARANTIA

En Vinilvip et donem una garantia de dos anys.
Si el producte t'arriba en mal estat o les mides, color, posició o acabat no és el que vas demanar VINILVIP.ES ens farem càrrec de tot (recollida i reposició) sense cost afegit per a tu, sempre que el producte no hagi estat usat ni instal·lat.
Contacta amb nosaltres i t'explicarem els passos a seguir.
Els efectes i desperfectes que puguin sorgir per una mala utilització del producte i desgast per l'ús normal d'aquest producte no s'inclouen en la garantia.

DRET DE DEVOLUCIÓ
Disposa de catorze dies naturals per a la devolució del producte. Aquest termini comença a partir del lliurament comanda.
Si la devolució és per desestiment (Un canvi d'opinió) el cost d'enviament i recollida seran a càrrec del client. I el producte deurà ser enviat en perfectes condicions, sense manipulació i acompanyat de la seva factura de compra o rebut.
El dret de devolució no és aplicable en articles personalitzats segons les seves especificacions (nom, mesures especials, colors especials, etc.).

Si la devolució és per un material defectuós o perquè les mides, color, posició o acabat no és el que vas demanar totes les despeses generades per aquesta devolució són a càrrec de vinilvip.es.

PER LA DEVOLUCIÓ D'UN ARTICLE
Envia'ns un mail a info@vinilvip.es amb el número de comanda i el nom de l'article a retornar o posa't en contacte amb nosaltres al telèfon (+34) 937.269.356 t'assessorarem de la fórmula que més convingui per al teu cas particular.
Recorda que el producte ha d'anar en el seu embalatge original i amb tots els elements que el conformen.
Pel enviar d'aquest producte pot contractar qualsevol agència de missatgeria a les següents dades:
STILMAG, S.C.P
C / Alguersuari i Pasqual, núm 81B.
08203 Sabadell-Barcelona-Espanya

EL REEMBORSAMENT
El reemborsament s'efectuarà a través del mateix mètode que vas fer servir per fer el pagament, en el termini de temps més curt possible, un cop rebut el material i verificat el seu estat òptim.

ENVIAMENT
Rebràs la teva comanda dins d'un tub de cartró. Per vinils o fotomurals de mida superior a 1,20mt en els dos sentits, i per facilitar la seva manipulació i instal·lació, dividirem la comanda en dues o més panells. Dins del tub trobaràs igualment un full d'instruccions.
Vinilvip es reserva el dret de modificar el model d'enviament, independentment del que especificem, sempre que, no suposi un desavantatge per al client.

DESPESES I CONDICIONS DE LLIURAMENT
El cost dels enviaments a qualsevol punt de la Península es calcula en funció del pes i el punt de destinació:
En tot cas, la mercaderia viatjarà assegurada amb l'assegurança obligatòria establert per llei, segons la Llei Orgànica de Transports (LOT).

PRODUCTES DANYATS PEL TRANSPORT O AMB DEFECTES D'ORIGEN:
Per poder tramitar una reclamació per danys durant el transport, hauràs de notificar a l'agència de transports corresponent, en un termini màxim de 24 hores. Igualment hauràs de contactar amb nosaltres. Si l'embalatge extern es troba deteriorat en el moment del lliurament, has d'indicar en l'albarà de transport que signes al rebre la comanda.
De la mateixa manera, per fer la devolució d'un producte defectuós hauràs de sol·licitar autorització.
Un cop realitzada la reclamació, hauràs de preparar el producte per a la seva recollida, embalant-lo de forma correcta i amb l'adreça que li facilitem indicada a l'exterior de l'embalatge.
Vinilvip s'encarregarà de gestionar la recollida del producte danyat o defectuós i una vegada rebut, es procedirà a l'enviament d'un altre article en perfecte estat sense cap cost per al client. Ni les despeses de devolució ni els de reenviament seran repercutits al client. Les despeses de devolucions per confusió o desestiment del client aniran a càrrec del comprador.